Share

Medallion Mark Hughes dah sampai

Selamat pagi di Putrajaya!

Fuh, hari ni merupakan hari kecut perut sedunia untuk pengedar Herbalife. Kenapa? Sebab hari EOM! End Of Month - maknanya segala pembelian untuk bulan ini adalah akan berakhir pada hari ini. Kenapa ramai yang kecut perut? sebab bulan April ni merupakan last untuk qualify pergi Tokyo! Yang dah qualify tu mesti tengah happy, yang belum macam aku ni, memang tengah fight sampai penghabisan!

Doakan ya! 


5 Billion Mark Hughes Medallion

Walaupun benda ni dah lama, tapi sebab aku baru amek Medallion tu, nak cite jugak. Haha. Tahun lepas sempena meraikan sale Herbalife cecah 5 Billion, Herbalife International perkenalkan Mark Hughes Medallion. Caranya yang distributor Herbalife ni kena buat sale lebih kurang 3000vp (RM 11 ribu camtu) untuk 3 bulan berturut-turut. so 3000 vp x 3. Aku antara yang layak. wahaa!


erk, actually aku buat sale lebih dari 3k vp kot tiap2 bulan :p


Volume points = How many people we help

Benda ni agak lama baru aku paham. Dah pergi extravaganza baru paham. Jualan yang kita buat tu sebenarnya bukan tandanya kita kuat menjual, TAK. Tapi sebenarnya tanda BANYAK MANA ORANG YANG KITA SUDAH TOLONG. Tolong dari segi dapatkan kesihatan, dapatkan berat ideal dieorang balik. Sebab tu kalau yang dah buat Herbalife Full Time macam aku ni 3000 vp tu tak dapat buat, memang aku tak buat kerjalah tu, tak tolong orang dengan banyaklah tu!

Nantilah aku cerita lebih pasal Volume points ni. Takleh nak tulis panjang-panjang, harinikan EOM :) 


pss : esok dah balik ke Kelantan. yuhuu!!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

0 ulasan:

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW