Share

NRG Tea dan Mental Alertness

Yosss, dah 1 june!

Cepat betul masa berlalu kan, baru rasa masuk bulan 2012, dah pertengahan dah pun. Puasa pun dah nak sangat-sangat dekat dah, kurang 50 hari lagi! Serius, bumi ni semakin ligat berputar ke apa rasa cepat sangat masa berlalu ni? Ok ok, mukaddmimah asal. Entry pendek sebelum nak ke masjid solat Jumaat


Gambar kat atas ni adalah print screen kat laptop aku bila bukak chrome - website yang paling kita kerap log in. No 1 website Herbalife dan no dua jatuh pada ChessCube??? haha, aku pun tak tahu kenapa jadi macam ni, blogspot dah jatuh ke 4 dah, nampak sangat dah jarang sangat aku bukak blog sekarang ni. Ok, chess cube ni salah satu website yang boleh main chess secara online. Yang suka main chess, boleh jumpa disana kita lawan. waha!

Just nak share

Dulu aku main chess di chesscube ni, rating aku dalam 1600-1700, ni rating orang biasa. Antara pertengahan dan professional. Kalau rating FIDE, aku 1511 - ni sebab dah lama tak main pertandingan la ni tak naik-naik ni. Kalau kat chess cube ni, paling tinggi lah aku pernah capai - 17++ tu dah kira rasa bangga dah tu

Tapi, sejak aku consume NRG Tea ni, waha, ce tengok rating aku berapa. waha!




Dah naik 1804! 

Masa aku pergi hari pelancaran hari tu, memang speaker tu ada cakap antara fungsi NRG Tea ni adalah untuk bagi 'Mental Alertness' bertambah power. So memang terbuktilah ni. Heh, memang chess ni memerlukan 'alertness' yang tinggi, memang NRG Tea ni sungguh membantu. So macam biasa, kalau korang nak lebih pick up otak korang, jangan lupa beli NRG tea ni dengan pengedar Herbalife berdekatan. Tak tahu nak beli, boleh contact aku sama ada call 0169640972 atau segan nak email joegrimjow@gmail.com

Info mengenai NRG Tea ni disini


pss : yang mengantuk time khutbah, minum NRG Tea ni ok 

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

0 ulasan:

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW