Share

Shake party dan shake durian

Shake Party adalah salah satu DMO dalam Herbalife. Aku paling suka buat shake party sebab kita boleh adakan terus apa yang diakatakan 'Tell Show Try Do' kepada bisnes partner kita dan kebanyakan shake party kita boleh close volume yang besar.

Petang tadi aku dan geng geng buat shake party di Pasir Mas!

Memang agak jauh dari rumah aku ni, jadi ambil keputusan untuk bertolak awal. Pagi tu dah bukak booth kat RTC, lepas Jumaat terus gerak kesana. Takut sesat wooo. Yang bestnya, sampai je disana, terus aku dan geng2 dijamu dengan durian. ya, durian yang sungguh banyak!



Aku dah mula runsing dah bukan apa, takut nak buat presentation nanti mulut akan berbau durian. haha. dah la makan Ya Allah bukan main banyak lagi. 3 orang lelaki makan, nak tengok apa yang kiteorng makan?







Pengsan!

Alhamdulillah, lebih kuranh 8 biji durian selamat masuk perut. wahaha. Nasib baik tetamu yang dijemput untuk shake party ni datang lewat sikit, so bolehlah perut ni rasa selesa sikit dengan jumlah durian yang dimakan begitu banyak tu.

Jom tengok gambar sekitar shake party



Cik eka tuan rumah ni baru supervisor, semangat dia bukan main nak pergi Macau bulan 9 ni, mintak doa ya dia supaya lepas jadi world team bulan ni. tak paham takpe, doakan je :)

Shake party di rumah anda?

Sebelum puasa ni, bagi korang yang berada di area Kelantan, nak buat shake party bolehlah jemput kiteorang. InsyaAllah dengan satu shake party tuan rumah boleh untung RM 300-1000 dengan satu shake party. Kami tak jual produk, tapi boleh untung. haaa, ni lah yang best Herbalife ni. Cepat-cepat, siapa nak buat kat rumah dieorang, call aku dengan sepantas kilat ok - 0169640972. Masuk bulan puasa, kita tak buat shake party, kita buat morih party. wahahaha


Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

0 ulasan:

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW