Share

Jom sertai #ChurpOut2012

Jom jom!!!

Memang dah lama tak sertai event social media ni. Maklumlah, dengan lokasi aku yang kebanyakannya berada di Kelantan dan diri sendiri pun sibuk dengan urusan lain, serius rindu nak jumpa kenalan di dunia maya ni. rindu ke joe? haha. 

Okeh, ni ada satu event yang best dalam waktu terdekat ni - #ChurpOut2012!


Churp churp ni dulu aku suka sebab dapat duit. Aku pernah cash out duit dari churp churp ni dua kali. Baca sini. sekarang ni aku suka lepak kat website dieorang sebab banyak cerita yang ala-ala 9gag kat sana. Masa mula-mula dulu memang dieorng ni copy paste je apa yang ada kat 9gag, tapi sekarang ni dah ada improve dah. heh. 


okeh, sesiapa yang nak join event ni, jom lah. start pagi lagi tapi aku mungkin sampai pukul 6-7 macam tu sebab ada event dengan Dr Gary Small kat Palace of the Golden Horses pada waktu paginya. Aku akan stay sana sampai habis event. Aku tak pergi bukak booth ke apa pun, cuma pergi nak jumpa kenalan-kenalan alam maya je. Korang boleh terus ke website #ChurpOut2012 di kat sini untuk baca lebih lanjut. opsss, hanis zalikha pon ada. wahaha

jadi, jumpa disana ya :)


pss : siapa yang pergi angkat tangan!!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

0 ulasan:

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW