Share

Anugerah Juara Lagu dan Herbalife Malaysia Spectacular

AJL malam ni akan diadakan di Stadium Putra Bukit Jalil. Begitu juga dengan Herbalife Malaysia Spectacular 2013 akan diadakan disana jugak!



Apa tu Herbalife Malaysia Spectacular 2013?

Acara tahunan yang mengumpulkan semua pengedar Herbalife di satu tempat dalam satu acara. 2 tahun lepas diadakan di PICC, lebih kurang 4000 lebih yang hadir. Tahun lepas diadakan di MIECC, lebih kurang 6 ribu yang hadir dan tahun ni sebab jumlahnya bertambah-tambah, terpaksa diadakan di Stadium Putra Bukit Jalil yang mana 15 000 yang akan hadir! Ramai kan? Entah tahun depan kat mana nak buat pun aku tak tahu!

Saya orang baru, boleh ke saya nak hadiri?

BOLEH SANGAT!! Hanya register jadi pengedar Herbalife (RM 98 je) dan beli tiket ke event anda akan dapat hadiri event terulung ini. Aku sangat suggest orang yang mahu memulakan perniagaan Herbalife pada tahun 2013 ni untuk hadir ke event ni, tak boleh nak describe dengan kata-kata, just attend dan buatlah pilihan sama ada benda ni sesuai atau tak dengan korang. Mungkin korang pernah dengar benda buruk pasal Herbalife (liver injury, orang mati makan Herbalife, Herbalife sistem piramid dan macam-macam lagi) aku dapat pastikan kepada korang yang akan dapat semua jawapannya disana. 

Legend Herbalife akan datang! John Tartol! Dia dah makan Herbalife lebih 31 tahun dah, korang bleh tengok sendiri fizikal dia macam mana. Dah umur 60 ok! Selain tu wakil corporate HQ di LA juga akan datang selain corporate Malaysia semua akan berada disana. Yang best, speaker-speaker yang pasti akan menyentuh hati korang!

'aku berani buat keputusan untuk buat Herbalife Fulltime setelah hadiri 1st Spectacular di Manchester'

Pengalaman peribadi, 1st Spectacular aku adalah di Manchester, di UK - semasa belajar di sana. Masa tu hanya 800 macam tu je yang hadir dan aku cukup dapat inspirasi dari speaker-speaker dan pengedar Herbalife lain yang datang kesana. Bayangkan kat Stadium Putra nanti, lebih 15 000 orang yang akan datang, pelbagai latar belakang, pelbagai generasi umur - mesti banyak cerita yang korang dapat kumpul

Saya nak pergi, tapi tak nak buat Herbalife

BOLEH!!! Just assume korang hadiri program motivasi. Program motivasi peningkatan diri dengan lebih 15 000 orang yang cukup positif dengan hidup mereka masing-masing. Mesti korang akan dapat ilmu dan inspirasi yang tidak ternilai oleh wang ringgit! Tapi aku cakap betul, kalau niat korang nak datang ke Spectacular hanya untuk motivasi, itu yang korang akan dapat. Tapi kalau korang hadiri event ni untuk ketahui adakah Herbalife sesuai dengan korang, itu jugak yang korang akan dapat. So, decide sendiri!

Saya dah jadi distributor Herbalife, kena pergi ke? Cam ada hal je tarikh tu....

Yang dah jadi pengedar ni, buatlah keputusan bijak dengan pilih untuk bersama dengan kami disana. If tak nak pergi, takde siapa yang boleh paksa. Korang punya upline, sponsor tak boleh nak paksa korang. Buat keputusan dengan bijak. Kalau korang pilih untuk tak datang ke Spectacular tahun ni, kejayaan korang tu akan tertangguh untuk 2 tahun. Isshh, lama tu! Jadi, buat keputusan yang bijak!


Khas untuk pembaca blog joegrimjow

Berita BAIK untuk korang (STRICTLY YANG BELUM SIGN UP AS DISTRIBUTOR LAGI) yang selalu baca blog dan ikuti perkembangan aku ni, ada 2 tiket untuk korang. Contact aku terus untuk tahu bagaimana nak dapatkan tiket ni. Tiket untuk mengubah masa depan korang dengan menyertai pernigaan hebat ni. Call terus ke 0169640972 SEBELUM 11.59 malam pada 7 Januari 2013. Boleh tengok countdown kat bawah ni, bile dah 00 00 00 tu maknanya time korang nak buat keputusan dah habis. okeh, jangan lupa contact ya untuk tiket!


Jumpa korang di SPECTACULAR!!!


pss : insyaAllah aku akan bawa 33 orang ke Spectacular nanti. Jom jadi yang ke 34 dan 35 :)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya belum jd distributor. Nak tiket free boleh? Saya wife fahmi. Heeeeee

joegrimjow berkata...

@Anonymous

eh eh, dah ada la tix, fahmi belikan dah pun. jumpa kat sanaaaa

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW